ape ni?





Tuesday 4 May 2010

Pilot oh pilot..

Ini cite pasal pilot opis aku. Bukan pilot kapal terbang tahu sebab aku tak keje ngan syarikat penerbangan pon. Klu pilot opis ni maksudnya drebar aka supir dsb.

Pilot opis aku ni agak sengal sket. Sengal yang mcm mana?? tak tahu nk cakaplaa. Kdg ok tp kadang terlebih lemau dan masuk air. Mana taknya..keje pilot ni mmgla tak banyak kan cuma membawa kenderaan je pon. Tp pilot opis aku ni tak berapa nak berhemah sangat bab2 membawa kenderaan di atas jalan raya. Tahun lepas nasib baik tak meninggal aku dibuatnya..da la drive waktu malam, laju, wat korner baring nsb baik tak terbabas langgar divider. Terukkan??

Bila ditegur kurang sikit tp belakang2 bos kalu wat jugak lagi. Akibatnya dapat la dia memo pink amaran huahahahhahha.. da berjanji akan berhati-hati. Bila naik highway mmgla ada perubahan bwk ikut had laju. Tp time sengal dia datang, bila orang tak suruh laju dia laju tp bila orang ada bende urgent nk kene cepat srh dia wak laju dia leh bawak 80km sejam kt highway. Hangin satu badan dibuatnya!!.

Perangai dia bila time nk guna kete nk g mana2 baru kelam kabut nk bersihkan kete klu tak mmg berhabuk, bersepah bagai laa. Dan satu lagi pilot opis aku ni ada satu perkara lg yang dia masih takleh nk ubah.. dia ada penyakit. Elok2 berhemah di highway..kuar dr highway asal masuk je jalan nk ke bandar sawan dia pon datang.. asal nmpak kete byk, lagi dia akan memotong rapat2 n lagi dekat nk sampai dia akan lagi laju. Heran aku kene kenan penunggu ape agaknya mamat neh? ape aku nk wat ngan pilot aku neh?

No comments: