ape ni?





Friday 30 April 2010

Kenape n mengape aku takleh pakai broadband?

~ ~ Ini adalah broadband world cup limited edition~


Muahahaha..skang adalah masa untuk aku menconteng blok belog aku. Time break kt opis ni la baru terhegeh-hegeh mempergunakan segala masa yang ada. Klu aku berbelog time tgh wat keje kang orang kata aku makan gaji buta...bila leka ngan belog haruslah keje akan xsiap, bile keje xsiap maka aku akan dapat memo PINK. Ha kan xpasal2..mengurangkan markah ketereran aku wat keje untuk tahun ni. Nape aku tak berinternet kt umah?? Aku ni mana la ader internet kt umah..itu pasalla!!!:P

Nape aku xpasang internet kt umah?? aku mana der talipon umah pon. Broadband??
Ha Ha Ha..aku baru dapat wahyu nk try2 register gak ari tu tp xleh gak? Nape? hmm sbb nama aku da kene blacklist? cane leh kene blacklist? sbb time2 blaja dl aku ni baik sangat bg bopren kawan aku pakai nama aku segala.

Mamat sengal tu xder plak bgtau yg nama dia pon ekceli da kene blacklist!! yer yer je ckp nnt dia akan g tukar nama ngan aku. Huh smpaila dia ngan bersenang lenangnye pakai no tu wat call tp xbyr. Aku sedar pon tgk2 bil da melambung seriban lebih..$%*&!# punya makhluk!! pastu wat muka xbersalah. Pastu plak dia da la xjd ngan kawan aku tu!!smpai la kitorg grad. Akula manusia yang teraniaya itu..huhuhu dr dl smpai skang:( Huk pasni aku kene tukar jadi jahat kejam sket nmpaknya!!

Itulah kesahnya nape aku xleh register broadband tu..selagi aku xlangsaikan utang piutang aku orang yang guna nama aku. Aku bukannye nk angkat diri aku di dalam bakul koyak atau ape tp aku ni lembut ati sangatlaa..akibatnya dok tolong membayar utang orang je wpun xder kene mengena ngan aku.

Aku ingat da alang2 xleh pasang broadband aku pasang astro jer laa..lgpun world cup xlama lagi muahahhahha..:P

No comments: