ape ni?





Thursday 13 May 2010

Masalah bila sampai tengah bulan...

Ari ni lom pon smpai 15hb tp aku da sangat pokai. Hampir2 defisit da pon...huhu
Cane ni?? sebenarnya aku da kira bajet ckp2 untuk bulan ni tiba2 ada pulak faktor-faktor lain menyumbang kepada penyurutan helaian wang ringgit aku dalam purse dan juga yg lam bank!!
Byk kes, byk siasatan tapak kene wat maka banyaklah ongkos nk kene pakai. Tiba2 mak aku pulak datang umah ngan makcik aku..of cozla nk kene payung diorang kan? adoyaii..stok makanan pon da habes langsung.
Next week oustation lg, duit lagi hukhukhuk..:( duit makan, duit hotel..rs (cm nk kene wak kete sendiri je neh)..uwaaa duit minyak! duit tol!! apelagi swipe la kata kawan aku. Huh cani situasinya bila utang aku nk habes..ingat nk idup bebas dari beban kewangan tp ini tidak..tutup lobang gali lobang da skang lobang tu xbertutup2 smpai skang, makin besar saiznya adelaa..
Ari ni pose..karang bukak pose ngan mi megi je la nmpak gayanyaa!! sadissss...

No comments: