ape ni?





Thursday 6 May 2010

Ape perasaan bila orang kata kita makan gaji buta??

Entri belog aku ni caca merba skett..da nama pon belog hampess haruslah entri pon agak hampeh dan ikut suka jiwa raga aku jer. Ari ni mode aku adalah STRESSSSSSSSS!!!!!!(tahap gaban!!!)

Aku kadang tak tahu laa harus marah atau kesian kt orang-orang yang pendek akal mcm ni. Nak kata bangang tahu pulak nk tulis surat mengadu tak tentu hala. Da la nak minta tolong orang tapi dimakinya kita. Lepas tu pandai pulak nk bercakap soal halal haram. Macam s*%#!!

Klu da pandai sangat selidik la dulu n paham betul2 setakat mana bidang kuasa seseorang tu terhadap sesuatu perkara. Ni tak uishh sedap mulut jer bercakap kata kita ni pakar dalam menanggung dosa!!. Yang dia tu bercakap da macam tuhan xingat pulak pasal dosa.

Iii..harus aku tempeleng je manusia tak sedar diuntung ni. Sedap je kata orang goyang kaki makan rasuah. Klu nk ikutkan nafsu amarah ni nak je aku buang kes dia ni lam tong sampah. *tarik nafasssss!!!* istighfar. Watpela aku nk ikut jadi setan cm orang tu gakkan? nnt aku lak ikut sama jadi bodoh mcm dia.

Ini pon lagi satu mendatangkan marah pagi2 buta. Da la keje banyak, internet lak hampeh. System lak lembab cam cipan! marah...marah..marahhhh...SABAR..SABAR..SABAR


No comments: