ape ni?





Monday 24 May 2010

uwaaaa,,keje! keje!keje!

Sadisnya saat ini aku masih lagi di opis mengabehkan keje-keje yg urgent!. Naik berpinar biji mata rasa. Klu cmni permata hijrah pon takleh nak nolong. Tangan aku plak da sakit. Da lebih seminggu. Rs cm dapat simptom sakit sendi tangan akibat terlampau banyak main menaip @ menggunakan mouse. Serious skt. Skang aku da cm takleh angkat bende berat da!! haru ni!! jgn melarat da laa..


Ini baru sempat nk bukak blog..niat lm hati ada nk letak post pasal penyakit tp masa takdo la pulak! Ini pon smentara ada kt opis lg. Aku pose ari ni, so bos aku kata buka posa ngan i laa kang! (wpun dia tak pose pon..harap2 dia banje aku makan teehee.)aku da temankan dia stayback ok. Bagi nota minit mesyuarat la apelaa..lagipon ari ni kan baru gaji. Eh nape aku tak dengar orang azan pon. Ke da masuk maghrib nih??? k la ciao

No comments: