ape ni?





Friday 16 April 2010

Mcm mana nk buat duit ngan blog??

Huish..da beribu2 lemon (tipu!)cite yg aku dgr org dpt duit just tulis blog jer? Tp konsepnye mcm mana smpai skang aku xphm2 lagi..aku pon nk jugak carik DUIT TERPIJAK neh. Takat menulis mcm diari jer leh la kot tp klu nk harap aku touch up@ make up kan blog ni aku mmg tahap zero gaban punyalaa huhu..mula2 skali yang aku xphm + xreti cane nk mskkan ads lm blog kita..lm erti kata lain cane nk customizekan ads tu ataupon any additional boxes lain kt lm blog tu?? add gadget ke? (sape leh tlg ajor aku kt cni??) -- Nak cari ilmu xleh malu kan? betol tak? dan sape yg ader ilmu tu xleh kedekut kan??
JANGAN KEDEKUT ILMU>>>xbaik nnt ilmu xberkembang. :D..pastu kan dan lagi cane nk mskkan pic skali byk lm satu box jer?? kene pakai photoshop ker? Huh buta IT aku ni..budak tadika pon tau. Am such a LOSER!!! org nk ader blog awak pon terhegeh2 gak nk ader blog..huh! padanla muka. Nak wat cane aku kan org kg.. nk belek2 psl bende ni saje xde masa. Internet kt umah pon xdo..aku nk tggu national broadband yg free tu smpai ke area umah aku nnt (Huh sengal! bila tahun nk smpai area umah ko!!). Kata kawan aku, aku ni psycho (betul ke??) just becoz aku xder internet n astro kt umah plus aku dok sorg2 doesnt mean that am a saiko tawww!! aku ni kan homie type of person. Bila dok umah tu aku wat je laa apa yg patut..klu aku kua duit aku habess coz am an impulsive buyer as well. Cant help that!!

No comments: