ape ni?





Friday 16 April 2010

Entah..

i am so damnnnnn sleepy today..guess it's becoz i stayed up late last nite. Dont know what was i thinking? merely everything..n when several of my gadgets went wrong..obviously n definitely had added and increased up my tension level..stress like hell!!!! dont know y..when i think of the so called frenship..i feel heartless now. Plain. Everything is back to normal. No more excitement. I did try 2 lite it up but still i cudnt find the pulse...:( *sigh*)

I'm still trying 2 find back the momentum..but if there's only me that keep on trying n doing everything..capek seyy!! tp ari ni aku dpt lg copy satu doa dr nota org yg sama kt fb aku heheh..

YA RABBI..
Allah yang Maha Pemurah... Terima kasih kerana Engkau telah menciptakan dia dan mempertemukan aku dengannya. Terima kasih untuk saat - saat indah yang dapat kami nikmati bersama. dan Terima kasih untuk setiap pertemuan yang dapat kami lalui bersama.

Allah yang Maha Pengasih.. Aku datang bersujud dihadapanMu... Memohon Engkau sucikanlah hati ku ya Allah,sehingga aku dapat melaksanakan kehendak dan rencanaMu dalam hidup ku

Allah yang Maha Mencipta…jika aku bukan pemilik tulang rusuknya, janganlah biarkan aku merindukan kehadirannya... janganlah biarkan aku melabuhkan hati ku dihatinya.. kikislah bayangnya dari pelupuk mata ku dan jauhkan dia dari relung hati ku.. Gantikanlah damba kerinduan dan cinta yang bersemayam didada ini dengan kasih dan cinta padaMu yang tulus, murni... dan tolonglah aku agar dapat mengasihinya sebagai sahabat.

Allah yang Maha Suci….Tetapi jika Engkau ciptakan dia untuk ku. tolonglah satukan hati kami... bantulah aku untuk mencintai, mengerti dan menerima dia seadanya... berikan aku kesabaran, ketekunan dan kesungguhan untuk memenangkan hatinya... Redhai dia, agar dia juga mencintai, mengerti dan menerima ku kerana cintanya padaMu dengan segala kelebihan dan kekuranganku sebagaimana yang telah Engkau ciptakan... Yakinkanlah dia bahwa aku sungguh - sungguh mencintainya kerana Mu dan rela bersama suka dan duka dengannya.

Allah yang Maha Penyayang… dengarkanlah doa ku ini... lepaskanlah aku dari keraguan ini menurut kasih dan kehendakMu.. Allah yang Maha kekal,aku mengerti bahawa Engkau sentiasa memberikan yang terbaik untuk ku.. luka dan keraguan yang ku alami, pasti ada hikmahnya. Semuanya mengajarkan aku untuk dekat kepadaMu, membimbing aku menuju hidayahMU... Ajarkan aku untuk tetap setia dan sabar menanti tibanya waktu yang telah Engkau tentukan.... Jadikanlah kehendakMu dan bukan kehendak ku di dalam setiap pemberian Mu dalam hidup ku..

Allah yang Maha Mendengar,semoga Engkau mendengar dan mengabulkan permohonanku AMIIIN !!!


Semoga aku pon dapat bersabar sebagaimana doa ini...kerana jodoh itu adalah rahsia Allah..

No comments: