ape ni?





Thursday 29 April 2010

Janji BN?

Politik! Politik!! Di mana2 sahaja everything has been 'politiken'..Huh! hangin satu badan aku smlm bila tgk berita. PM bagi RM3j utk SRJKC ape tah. What the %*$#???? 3juta tu..banyak siot!!! aku tau la BN kata konon sebagai memenuhi janji..tp nape that sum of money has been given straight 2 that particular body??? nape tak RM3j tu bg je utk mmbgnkan kawasan tu??

Taula majority peratusan chinese voters kt c2 lebih memihak kepada pembangkang tp arghhhhh...despret sgt ker?? berpada laa. Kan banyak lagi pembangunan nk dilaksanakan untuk rakyat i mean kt tpt lain lagi. Aku bukan racist tp i didnt agree on how the government manage the money!!!!!

Namun siapalah aku nk bersuara kan?? mcm semut je aku ni..suara pon sipi2 di bawa angin jerr!! *sigh*

No comments: