ape ni?





Thursday 22 July 2010

Movie MANTRA yang aku rasa xbest!

Aku ni memang suka tgk citer seram..xkisahla citer hantu ke misteri ke ape aku belasah jer. Citer seram ni biasanya best klu tgk tgh2 mlm. Tp since citer ni aku nk tgk kt panggung sorg2 takkan la aku nk tgk tengah2 mlm kan. Hoho saje je nk share ngan korang pasal citer "MANTRA" ni.



Best ker? Bagi aku...hmmm takderla best sangat. Suam2 kuku jer. Tertipu lak rasa bila nengok gazette dia kt tv.

Mcmmana la aku tak kata suam2 kuku jer. Plot citer dia cam longgar jer. (Fuyo! cam pengkritik filem je kan?) Bayangkanla tgk citer yang ada hantu aku siap leh menguap lagi. Aku tau la citer tu based on true story melibatkan ilmu hitam tp tahle aku rasa rupa hantu dia cm kelakar plak. Tak suspen lgsg! Org mengandung pon leh tgk citer ni aku rasa. Tp tu pon ada jugaklah minah2 yang dok menjerit kt blakang aku. Mmg takut atau saje2 nk tunjuk takut depan pakwe ke tak tau lak aku..yang pasti sorry 2 say aku rasa citer ni agak memboringkan. Taktau la korg cane. So silala ke panggung saksikan sendiri pastu komen.

No comments: