ape ni?





Saturday 10 July 2010

Boyfriend @ bestfriend??

Aku takde boyfriend yang 'spesel' tp aku ada bestfriend. Jantina lelaki laa. Aku la anggap dia bestfriend tp aku tak tau plak dia anggap aku apa.

Tapi aku tak tau la dia ni leh aku anggap sebagai bestfriend atau tak sebenarnya coz dia bukannya selalu ada untuk aku pun. Especially time aku gembira, hepi2. Susah no nak ajak dia g jalan2 lepak2 ke ape coz dia teramatla bz a.k.a workaholicnya.

Tapi klu aku tgh sedih atau susah dia selalu ada untuk aku. Samada aku sakit, susah, tgh sengkek takde duit, tgh sedih sbb keje ke ape dia akan ada masa untuk dgr aku mengadu. Kecuali klu dia sendiri cm da nak tumbang dia akan ckp sori sbb takleh nk bantu.

Sama gak klu aku tgh 'teringin' (huh mcm org peknen!) nk makan sesuatu. Dia seboleh2nya akan temankan aku klu aku ajak. Nnti takut aku kempunan katanya.

Tp klu untuk bende2 leisure ni susah sket nk spend masa ngan dia. Kira dia bleh aku anggap sebagai bestfriend aku kan? kan?

No comments: