ape ni?





Wednesday 18 August 2010

Orang Diet aku pon nak diet jugak!!

Rasa da gemoks. huh sah2 la aku mmg gemok pon. Rasa nk diet. Lam 2 hari ni teruja betul bila baca blog orang2 yang tgh diet dan telah turun berat badan dengan jayanya. Rasa best. Yang penting sihat.

Bolehkah?? disiplin aku ni kurang sket. Cepat goyang!. Ingat nak start diet next week. B4 that nak kene berhabes-habesan wat spring cleaning esbok aku tu. Leh ke nak abeskan smua makanan yang berkarbo tu by the end of this week? ke secara tak langsung akan jadi mangsa tong sampah??

Hohoho tak baik membazir..lagi2 di bulan puasa yang mulia. Baiklah aku sedekahkan kat jiran sebelah kan? Dan aku masih mencari kekuatan diri untuk menjalankan misi aku ni. Biarlah orang tak suka kat aku sebab aku gemok..nanti klu aku da berjaya kurus (sket) aku jugak yang puashati ngeh3 pedulik apa aku ngan orang tu kan? Doakan aku beroleh kekuatan ittewww!!!!:D (^_^")
Kena sahut cabaran zero obesity society!!

Nota: nape asyik omputeh je yang jenguk blog aku?? paham ke dorg ape yang aku bebel kt lam neh??

No comments: