ape ni?





Tuesday 1 June 2010

Kenapa aku bersifat begini??

Nape ye? aku rasa sejak lahiriah mmg gini la sifat aku cuma klu ada yang negatif2 tu aku try la ilangkan sikit2 slow2.. aku nk tgk apa rahsia disebaliknya. Rahsia sifat tarikh lahir?? hmm..


Rahsia Sifat Tarikh Lahir Suhaila Ialah:
Orangnya sensitif dan mudah tersinggung. Sifatnya yang suka menyendiri membuatkan dia lebih suka tinggal di rumah. Ramai orang suka bergaul denganya kerana perwatakannya yang lembut dan ramah. Dia paling benci jika cintanya ditolak atau dikhianati olih orang yang benar-benar dicintainya. Namun begitu dia selalu bersikap sabar dan tidak terburu- buru dalam bertindak. Sayangnya untuk urusan masa depan dia bersikap pesimis sering mengalah sebelum mencuba. Oleh itu mesti ada yang mendorongnya agar tidak terus terjebak dengan sikap pesimisnya.

Rasa cam banyak jugak yang kene ngan aku tu..nak2 bab2 yang pesimis tu laa..Aku ni bukannya ape ada inferiority complex. So skang aku cuba nk membina keyakinan lm diri..rsnya alhamdulillah ada perubahan ngeh3

Dia plak cane? nape selalu timbul konflik antara aku dan kawan aku nih??? susah sangat nak difahami.. meh aku nk tgk sket sifat dia------->

Jangan mengharapkan sifat romantis dari pasangan yang lahir pada tarikh ini. Dia tergolong dalam orang yang kurang serius, bersikap bodoh dalam menghadapi sesuatu. Namun begitu dia selalu bersikap penuh pengertian bila menghadapi sesuatu masalah. Dia sangat benci pada perkara-perkara yang berbau keributan terutama yang menimbulkan huru-hara. Dalam hal percintaan dia menuntut untuk lebih diberi perhatian tapi dia jarang mengambil berat pada pasangannya. Namun begitu sikapnya disenangi oleh kawan-kawan.

Oh ini rupanya. Mmg kene sangat pon. Tp aku suka bila berkongsi masalah ngan dia coz dia sgt concern..itu je la. Tp klu bab lain lembab sangat!

No comments: