ape ni?





Tuesday 17 May 2011

Ape itu saka? @ antara tanda2 Kene Sihir!!

Ini adalah rentetan dari artikel aku pasal tafsir mimpi dulu...

Saka adalah MOU yang dibuat oleh nenek moyang kita zaman dolu2 dengan jin untuk mendapatkan perlindungan tertentu dalam tempoh masa tertentu. Biasanya 7 keturunan. Cane nk tau seseorang itu ada saka?? Sering bermimpi menyusukan bayi takpon tengok jer baby tu..kedua bangun tido badan selalu lebam2..ketiga rumahtangga selalu bermasalah, klu ada anak pon hyperaktif dan xdgr kata..keempat klu ada anak2 pon selalu melawan cakap dll (betul ke ni yg keempat?, kelima budak2@org dewasa tido selalu mengasah gigi. Selalu gak aku dgr orang mengasah gigi time tido neh tp aku ingatkan cam ala2 habit, cam tido berjalan gak rupanya tanda2 disihir ataupon ada saka rupanye yer!.

Tanda2 lain lg ialah..orang yang ada saka ataupun didampingi jinn ialah dia selalu berdebar tanpa sebab..da g cek hospital 18x pon xleh nk detect sakit ape. Rupanya klu jantung kita berdebar tu, tandanya benda itu ada disekeliling kita. Lagi.. org yg ada saka akan selalu sakit atas belakang, xleh berdiri lama la dll..sebab jin akan attack sendi2 kerana dia takut orang g masjid n pegi tempat yang baik2 gitu. Sebab tu laa org yg selalu g masjid selalu sakit lutut tp orang yg g karaoke xpon kan?? Aku ni skt lutut sbb mmg lutut penah tercabut bukan sbb rajin g masjid..heheheh

Ayat yang ustaz bagi Al-Israk:82..sentiasa amal agar saka xhinggap pada kita...yeay!! (over tau!!)

Tau tak korang..kata ustaz ..sekiranya jin meresap masuk dalam badan seseorang dia akan menyerap tenaga menyebabkan seseorang menjadi lemah dan seakan2 lumpuh. Jin akan attack akal kita. Klu orang tu ada habit tido smpai 4-5 hari pon meaning ada gangguan jin. Jin lagi suka klu kita tido tanpa baca apa2 kerana dia leh torture kita dalam mimpi sbb tu laa ada yang selalu dapat mimpi buruk cam Freddie nightmare kot!! Jadi untuk mengelakkan bende2 gitu..selalulah amalkan la 3qul sebelum tido..

Cara kita untuk mengelakkan tubuh kita dari diganggu adalah dengan mengamalkan ayat:

Surah Al Fussilat: 44 “Katakanlah wahai Muhammad bahawa AlQuran itu adalah petunjuk dan penyembuh”

Tp jangan pulak kita selalu menuduh jin..klu sakit tu pergi la cek dulu. Kesiannnnn kat jin tu kan hehehhe..(ustaz yang kata bukan aku tau!) terutamanya klu rasa kebas kt kaki tangan tu..jgn pulak sbb mmg kita ada kencing manis atau darah tinggi sbb kebas itu adalah simptom2nye jugak. Tido tindih tangan pon kebas gak kan?? Bagaimana nk ilangkan kebas...hafal ayat di bawah;

As Shu’ara: 80

Ape2 pon sakitnye pegila hospital dulu..jgn asal sakit jer, tangan berdarah ataupon tgn patah ..ha ini jin la neh!! Aiii aper mendelaa..jgn taksub sgt dengan jin neh. Sbb dia mmg suka kepada org yang taksub kepadanya. So better cek dl!

Darah ilang dalam tubuh?? Masuk 2,3 pain tp seminggu jer da kering! Ape sebab?? Gangguan jinnkah? Klu hospital xleh diagnose penyakit kita mulalaa nk suggest amik air tulang belakang kan?? Ustaz kata jgn cpt sgt..bukan xbg amik tp ikhtiar la dulu ngan cara perubatan alternatif neh sbb klu amik air tulang belakang tu leh sbbkan kita lumpuh.

Lain-lain tanda...belalang dalam rumah?? Betul ke belalang tu adalah pelesit?? Itu hanyalah sekadar kebetulan sahaja...nak2 klu umah ko kat kawasan sawah kan..

Lagi ayat yang istimewa yang kalu diamalkan bukan sahaja kita selamat bahkan keluarga, jiran seluruh umat akan selamat..Surah Yunus:87 ( Insya Allah sihir tidak boleh menembusi kita)

No comments: