ape ni?





Wednesday 27 January 2010

Huh berjaya juga aku akhirnya...

Hahahhah gelak aku untuk diri sendiri..bknnya ape pon tp sbb aku berjaya gak mencipta blog kedua aku neh. Tu..tu pic kt atas tu..setelah aku menggodek2 penggunaan Microsoft Publisher yg mmg selama2 neh aku xpenah bukak pon except aku nmpak budak2 opis ni guna time program ari tu...itula hasilnya. Fuh xsangka aku..ada hasil jugak utk org yg xbp terang IT especially bab2 godek-menggodek segala application yang ada kt lam PC neh. Bangga siot dengan diri sendiri. Actually bak kata bos aku..komputer ni klu rajin nk amik tau psl bende2 kt lm dia mmg leh pandai pon but not formally laa. Kdg we might know how 2 use certain applications but we just dont know @ dont familiar with the terms used by the IT people..tp untuk ari ni kira knowledge aku up sketla kann hehehh..(bangga siot!!)

No comments: